2009. október 1., csütörtök

Résrehajlás

Mottó: "Szerintem mint nőt nem kéne összehasonlítgatni minket, mivel én több mint 50 éves voltam, amikor fotóztak, és minden eredeti volt rajtam."

Kivéve azt a két tetű nagy szilikonballont, kedves Cini, fogalmazódik meg bennem a diszkréten cinikus gondolat a Blikk mai remeke kapcsán. Pucér celebet méricskélnek benne ugyanis a középszerű celebek (már amennyiben létezik a színvonalas celeb kategóriája). Nyálat csorgatnak jobb sorsa érdemes levitézlett művészemberek és tökéletesen érdektelen instant celebek. (De szép szó.) Szárnyát vagy combját? Még egy kis csigatésztát kér valaki?

Ledobta, széttette, közszemlére bocsátotta, mégpedig nagydarab néger fiú kezei között a Claudia. Így, nagy cé-vel az elején, mint celeb.

Dukai Regina

- Extra, brutál szexi nőnek tartom Claudiát, egyszerűen gyönyörű a képeken, és csak úgy sugárzik belőle a szexualitás. Nagyon tetszik benne, hogy nem az a gebe nő, hanem teltek az idomai, és valószínűleg pontosan ennek köszönheti, hogy ennyire szexi. Persze az sem mellékes, hogy fantasztikusan használja a testét.

Az tuti, szólal meg bennem megint a rossz májam. Inkább tovább olvasok.

Metzker Viki

-
Liptainak erős kisugárzása van, ezért biztosan nagy siker lesz a fotósorozat. Igazi egyéniség! Gyönyörűen lefogyott, bár neki a hurkák is jól állnak.

Hurkák, kolbászok, keskeny virslik és nagy, vastag szafaládék villannak be eme ízes-henteses hasonlatot tovább göngyölgetve. A következő magamutogató észlény legyen műanyag Molnár Anikó. Íme:

- Gyönyörűek Claudia képei, ám Anikó sajnálja, hogy a nyuszis magazin a műsorvezetővel valósította meg az ő ötletét, nem vele.

- Két éve szerepeltem utoljára a Playboyban, akkor, amikor Angelóval még egy párt alkottunk. Felvetettem a főszerkesztőnek, hogy mi lenne, ha egy fekete fiúval, Angelóval pózolnék, de ő annyit felelt: az újság stílusába ez nem fér bele. Fájt a szívem, amikor megláttam Claudiát a kubai férfival.

Vágó István

- Nagyon kíváncsi voltam a képekre, és nem csalódtam, igényesek, kellőképpen izgalmasak, Claudia gyönyörű rajtuk. Mivel nem az én feleségem, örülök, hogy levetkőzött.

Én is örülök, hogy nem ő vetkőzött le, Pistám, bár a Zalatnay után simán beférne a trendbe. És a kedvenc bekezdésem - amely arról szól, hogy hárommilláért meglehetősen résrehajló lett a szülinapos pléhboy:

Kiderült az is: ha már bevállalta a vetkőzést, a TV2 sztárja nem aprózta el! Ő találta ki a koncepciót, választott magának partnert, és ha a fotós úgy kívánta, nem takarta el legintimebb testrészét sem. Igaz, utólag emiatt kisebb porszem került a gépezetbe, hiszen a képeken gátlástalanul pózoló Claudia néhány túlságosan provokatív fotó megjelenését megtiltotta az újságnak. A nyuszis újság főszerkesztője gondban is volt, de szerencsére a szerződésszegésre figyelmeztetett címlaplányt sikerült meggyőzni arról, semmi gond nincs az általa túl merésznek tartott képekkel.

A finom jogi ráhatás. Hoztam neked virágot, (csúcsgázsit), mutasd meg a...

Ezúton gratulálunk!

..::efzé::..

Nincsenek megjegyzések: