2009. november 25., szerda

Gut, besser, alagut


















Nem énekeltem meg a kőröshegyi völgyhidat, azt gondoltam: jóvanna, közel van Öszödhöz, ami a beszéd előtt arról volt híres, hogy kormányüdülő. Mondom, kinéz majd a Fletó, mondja Klárának, hogy "mondtam, történelmi beszéd lesz, Klára", és a laza hitvesi csók mellé ott szépelkedik bizony az a karakán alföldi viadukt.

De ez a sok-sok alagút, ez már nem hagy nyugodni. 8 km, 40 milliárd, 4 alagút, 3 völgyhíd. Fúrták volna keresztbe két helyen a Mátrát inkább ennyi pénzből, fent meg hancúrozhatnának az őzikék nyugiban. 40 milliárd, az egy fél H1N1-járvány költsége, hány lélegeztetőgépet lehet venni belőle, mondja bennem a rosszindulat, de én köztudottan nem lehetek az. Nem is vagyok.

Nem is jegyzem meg, hogy amúgy elkerüli a Mecseket az M6-os. Pedig az mennyibe kerülne...

..::efzé::..

Nincsenek megjegyzések: